צור קשר שירותים אקדמים שאלות ותשובות תקנון ותנאי שימוש סקירה לדוגמה דף הבית
חיפוש סקירה

רשימת מקצועות
  • ביולוגיה
  • היסטוריה
  • חינוך
  • כלכלה
  • מדעי המדינה
  • מדעי הסביבה
  • מנהל עסקים
  • משפטים
  • סוציולוגיה
  • פסיכולוגיה
  • פרסום
  • שוק ההון
  • שיווק
  • תקשורת
  • תרבות
  • מקרא
  • אמנות
  • יעוץ והנחיה אקדמי
  • ספורט
  • בריאות
  • קרימינולוגיה
  • אנתרופולוגיה
  • ארכיאולוגיה
  • משאבי אנוש
  • שירות לקוחות
  • ערביי ישראל/מגזר ערבי

  • שירותים אקדמיים
    תרגום מאמרים אקדמיים
    שירות לקוחות > כל הסקירות בשירות לקוחות סה"כ : 159 סקירות
    עמוד מתוך 16 לעמוד הבא
    הקשר בין איכות שירות, תפיסת מחיר לבין נאמנות לקוחות פרטיים בבנק
    סקירת הספרות הנוכחית בוחנת את הקשר בין איכות שירות, תפיסת מחיר לבין נאמנות לקוחות פרטיים בבנק.
    מספר עמודים : 4 מספר מילים : 1225 מחיר : 129 ₪
    הקשר בין תפיסת המוצר לבין כוונות קנייה בחנות וירטואלית
    סקירת הספרות הנוכחית בוחנת את הקשר בין תפיסת המוצר לבין כוונות קנייה בחנות וירטואלית.
    מספר עמודים : 10 מספר מילים : 2658 מחיר : 169 ₪
    הקשר בין איכות שירות, תפיסת מחיר לנאמנות לקוחות פרטיים
    סקירת הספרות הנוכחית בוחנת מהו הקשר בין איכות שירות, תפיסת מחיר לנאמנות לקוחות פרטיים
    מספר עמודים : 2 מספר מילים : 445 מחיר : 129 ₪
    הקשר בין חשיפה, סיפוק ממסחר אלקטרוני ומחיר משלוח לבין העדפת סוג משלוח
    סקירת הספרות הנוכחית בוחנת מהו הקשר בין חשיפה, סיפוק ממסחר אלקטרוני ומחיר משלוח לבין העדפת סוג משלוח.
    מספר עמודים : 7 מספר מילים : 1504 מחיר : 149 ₪
    הקשר בין תפיסת מחיר ואיכות המותג הפרטי, לבין נאמנות לקוחות
    סקירת הספרות הנוכחית בוחנת את הקשר בין תפיסת מחיר ואיכות המותג הפרטי, לבין נאמנות לקוחות.
    מספר עמודים : 9 מספר מילים : 2853 מחיר : 149 ₪
    הקשר בין איכות שירות, תפיסת מחיר לנאמנות לקוחות פרטיים בבנק הפועלים בחיפה
    סקירת הספרות הנוכחית בוחנת מהו הקשר בין איכות שירות, תפיסת מחיר לנאמנות לקוחות פרטיים בבנק .
    מספר עמודים : 6 מספר מילים : 1940 מחיר : 149 ₪
    השפעת מעורבות הקניה על נכסיות המותג- ענף הטכנולוגיה והביגוד
    סקירת הספרות הנוכחית בוחנת מהי השפעת מעורבות הקניה על נכסיות המותג-ענף הטכנולוגיה והביגוד.
    מספר עמודים : 8 מספר מילים : 2693 מחיר : 149 ₪
    תפיסת איכות השרות במשאבי אנוש למול שביעות רצון לקוחות
    בימינו מרבית החברות בשוק העסקי פועלות למען הלקוח והמסר המתנוסס הוא כי החברה עם הפנים אל הלקוח ולכן איכות השירות הנה בעלת חשיבות רבה שכן חבורת מתמקדות ברמת שירות גבוהה ככול האפשר הניתנת ללקוח ..........סקירת הספרות הנוכחית עוסקת בתפיסת איכות השרות במשאבי אנוש למול שביעות רצון לקוחות.
    מספר עמודים : 8 מספר מילים : 1714 מחיר : 149 ₪
    פרדוקס שיקום השירות
    סקירת הספרות הנוכחית עניינה בפרדוקס שיקום השירות.
    מספר עמודים : 4 מספר מילים : 1094 מחיר : 139 ₪
    הקשר בין תפיסת מחיר ומותג לבין כוונות רכישה של מועדוני נוער
    סקירת הספרות הנוכחית בוחנת את הקשר בין תפיסת מחיר ומותג לבין כוונות רכישה של מועדוני נוער.
    מספר עמודים : 9 מספר מילים : 2704 מחיר : 149 ₪

    עמוד מתוך 16 לעמוד הבא
    דף הבית  |  סקירה לדוגמה  |  תקנון  |  שאלות ותשובות  |  שירותים אקדמיים  |  צור קשר  |  סליקת כרטיסי אשראי  |  סמינריון לדוגמא
    כל הזכויות שמורות © 2015 סקירת ספרות.