צור קשר שירותים אקדמים שאלות ותשובות תקנון ותנאי שימוש סקירה לדוגמה דף הבית
חיפוש סקירה

רשימת מקצועות
  • ביולוגיה
  • היסטוריה
  • חינוך
  • כלכלה
  • מדעי המדינה
  • מדעי הסביבה
  • מנהל עסקים
  • משפטים
  • סוציולוגיה
  • פסיכולוגיה
  • פרסום
  • שוק ההון
  • שיווק
  • תקשורת
  • תרבות
  • מקרא
  • אמנות
  • יעוץ והנחיה אקדמי
  • ספורט
  • בריאות
  • קרימינולוגיה
  • אנתרופולוגיה
  • ארכיאולוגיה
  • משאבי אנוש
  • שירות לקוחות
  • ערביי ישראל/מגזר ערבי

  • שירותים אקדמיים
    תרגום מאמרים אקדמיים
    שירות לקוחות > נכסיות מותג סה"כ : 29 סקירות
    עמוד מתוך 3 לעמוד הבא
    הקשר בין איכות שירות, תפיסת מחיר לבין נאמנות לקוחות פרטיים בבנק
    סקירת הספרות הנוכחית בוחנת את הקשר בין איכות שירות, תפיסת מחיר לבין נאמנות לקוחות פרטיים בבנק.
    מספר עמודים : 4 מספר מילים : 1225 מחיר : 129 ₪
    הקשר בין תפיסת מחיר ואיכות המותג הפרטי, לבין נאמנות לקוחות
    סקירת הספרות הנוכחית בוחנת את הקשר בין תפיסת מחיר ואיכות המותג הפרטי, לבין נאמנות לקוחות.
    מספר עמודים : 9 מספר מילים : 2853 מחיר : 149 ₪
    השפעת מעורבות הקניה על נכסיות המותג- ענף הטכנולוגיה והביגוד
    סקירת הספרות הנוכחית בוחנת מהי השפעת מעורבות הקניה על נכסיות המותג-ענף הטכנולוגיה והביגוד.
    מספר עמודים : 8 מספר מילים : 2693 מחיר : 149 ₪
    הקשר בין תפיסת מחיר ומותג לבין כוונות רכישה של מועדוני נוער
    סקירת הספרות הנוכחית בוחנת את הקשר בין תפיסת מחיר ומותג לבין כוונות רכישה של מועדוני נוער.
    מספר עמודים : 9 מספר מילים : 2704 מחיר : 149 ₪
    הקשר בין נכסיות המותג לבין כוונות רישום ללידה שנייה של יולדות בבית חולים כרמל
    סקירת ספרות לעבודת סמינריון אקדמית הבוחנת את הקשר בין נכסיות המותג לבין כוונות רישום ללידה שנייה של יולדות בבית חולים כרמל
    מספר עמודים : 8 מספר מילים : 1289 מחיר : 139 ₪
    הגורמים המובילים לרכישת בגדים בקרב ילדים
    סקירת ספרות לעבודת סמינריון אקדמית הבוחנת את הגורמים המובילים לרכישת בגדים בקרב ילדים ? ומהו הקמפיין הפרסומי המתאים להחדרת קולקציית הילדים של קסטרו בשוק הישראלי ?//פילוח שוק /מאפייני השוק /לקוחות /ספקים /מצב הכלכלי בשוק האופנה /שוק בגדי ילדים /קהל המטרה /ניתוח סביבת התחרות /חמשת כוחות השוק של פורטר /מטרות ויעדים של תכנית הפרסום /היתרון התחרותי - מפת מיצוב /קמפיין פרסום /מסע קד"ם.
    מספר עמודים : 6 מספר מילים : 1764 מחיר : 129 ₪
    הקשר שבין תפיסת מחיר המוצר ומוניטין ארגון התיירות לבין כוונות הרכישה של מוצרי תיירות
    סקירת ספרות לעבודת סמינריון אקדמית הבוחנת את הקשר שבין תפיסת מחיר המוצר ומוניטין ארגון התיירות לבין כוונות הרכישה של מוצרי תיירות.// תפיסת מחיר /מוניטין ארגוני /כוונות הרכישה של הלקוח /הקשרים בין המשתנים//
    מספר עמודים : 15 מספר מילים : 4623 מחיר : 149 ₪
    הקשר שבין מוניטין ארגוני ואיכות השירות לבין נאמנות לקוחות
    סקירת ספרות לעבודת סמינריון אקדמית הבוחנת את הקשר שבין מוניטין ארגוני ואיכות השירות לבין נאמנות לקוח.//מוניטין ארגוני /איכות השרות /נאמנות לקוחות /הקשר בין המשתנים /הקשר בין נאמנות לאיכות השירות /הקשר שבין איכות השרות למוניטין /הקשר שבין מוניטין לנאמנות לקוח//
    מספר עמודים : 15 מספר מילים : 5716 מחיר : 149 ₪
    הקשר בין תפיסת יוקרה, איכות שירות והזדהות ארגונית
    סקירת ספרות לעבודת סמינריון אקדמית הבוחנת את הקשר בין תפיסת יוקרה, איכות שירות והזדהות ארגונית .//הזדהות ארגונית /איכות שירות /תפיסת יוקרה /הקשר בין המשתנים//
    מספר עמודים : 11 מספר מילים : 3425 מחיר : 149 ₪
    הגורמים המובילים להצלחה במכירות חנויות הנוחות
    סקירת ספרות לעבודת סמינריון אקדמית הבוחנת את הגורמים המובילים להצלחה במכירות חנויות הנוחות.//כוונות רכישה/ תמהיל שיווק/ נוחות ונגישות / תפיסת מחיר//
    מספר עמודים : 11 מספר מילים : 3445 מחיר : 149 ₪

    עמוד מתוך 3 לעמוד הבא
    דף הבית  |  סקירה לדוגמה  |  תקנון  |  שאלות ותשובות  |  שירותים אקדמיים  |  צור קשר  |  סליקת כרטיסי אשראי  |  סמינריון לדוגמא
    כל הזכויות שמורות © 2015 סקירת ספרות.